Viete, že návštevníkovi webu netrvá ani sekundu, kým si na web, ktorý sa mu práve načítal, vytvorí svoj názor? Dajte si na dizajne svojho webu záležať. Prvý dojem je dôležitý. Ale aj druhý, tretí, piaty aj stý.
Už vieme, prečo je také dobré prezentovať sa videom. Špeciálnu kategóriu ale tvoria promo videá. Jedna vec je reklama na produkt alebo reklama všeobecne na značku. Ale promo video? Na ňom to celé stojí a padá.
Pozrite si akékoľvek marketingové predpovede na nadchádzajúci rok a sumáre rokov minulých. Všetky majú spoločné jednu vec – video si ide svoje. A ešte si aj pôjde.
Vizitky už dlhú dobu predstavujú viac ako len odovzdanie kontaktu na kartičke. A firmy si na nich dávajú čoraz viac záležať. Stále má vo všeobecnosti ten rovnaký tvar, rovnaké rozmery. No nesie oveľa väčšie posolstvo.
Rozumne ste usúdili, že potrebujete novú grafiku nejakého propagačného produktu či nástroja a uvedomujete si, že sami v skicári si to neurobíte. Ste odhodlaní zveriť to do rúk odborníka v grafickom štúdiu. Ako však docieliť, aby vás grafik pochopil a dal vám to, čo chcete?
Dizajn – hovorí sa o ňom stále.. A v podstate každý tuší, čo to asi tak je. Ale poďme si to presne zadefinovať
„Veď som vám presne povedal, ako chcem, aby to vyzeralo. Čo môže byť na tom také drahé?“ To je otázka, s ktorou sa už stretol asi každý grafik. Klient často nechápe, čo všetko sa za prípravou grafického návrhu skrýva. Pozrite sa na to z druhej strany.